Rahman ve Rahim Olan Allah'ın Adıyla

Bismillâhirrahmânirrahîm

"Akıllı Olan Allah'tan Korkar"

20 Şubat 2015 Cuma

Mersin ve Adana Gezimiz

Selamun Aleykum

Karlı bırgunden yazıyorum :)
Kar fobisine sahıp olan bırı olarak evimden çıkamıyorum :)

10 gün önce eşimle işi için Adana ve Mersin e gittik
Tek kelıme ıle sahane yerler
İmkanlar varsa gıdıp gezılesı yerler
Elimden geldigince fotograf cekdım
Umarım begenırsınız
Yorumlarınızı beklıyorum
Tekrar blog yazarlıgına adapte olmaya calısıyorumm





Tarsus Şelalesı - TARSUS



Tarsus Şelalesi 





Bıraz profosyonel fotograf cekmeye calısdım 
Basardıgımı sanmıyorum :)













***



Eshabı Keyf Manzarası -SİLİFKE






***



Adana Silifke




Seyhan Barajı



Seyhan Barajı


Tarsus Selalesı

Gorusmek uzere 

Allaha Emanet Olun 

Pazartesı günü Kombin yazısı yayında olucak



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...