Rahman ve Rahim Olan Allah'ın Adıyla

Bismillâhirrahmânirrahîm

"Akıllı Olan Allah'tan Korkar"

14 Ocak 2018 Pazar

Sincap Tasarım Çalışmaları 2 *

Merhabalar

Umuyorum yenı haftaya sevinç ve mutlulukla başlamıssınızdır

Ben biraz daha yol aldım 
Logomuzu belirledik ve yeni modeller hazırlandı
Şimdi sizlere sunacagım
Yorumlarınızı ve Dualarınızı eksık etmeyın.

Öncelikle logomuzu paylasayım
Benim cok begendim
Severek kullanacagim.



*
Mavi Buketimiz
*


*


*



* Pembe Somon Buket*




*




*



*Mor Buket * 


*


*





Bu hafta benden bu kadar 
Allah izin verirse
Haftaya görüşürüz.

**

Sipariş için

Mail  :  durnakzlgun@yahoo.com.tr

İnstagram   :   sincaptasarımoffical

Facebook   :   sincaptasarım










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...