Rahman ve Rahim Olan Allah'ın Adıyla

Bismillâhirrahmânirrahîm

"Akıllı Olan Allah'tan Korkar"

22 Ocak 2015 Perşembe

Geri Dönüş :)

SelamunAleykum 

Blogger Kardeslerımmm
Herkesler ıyıdır İnşALLAH.
Ben iyiyim Elhamdullah 
Ama  buralarıda özledimm
Nedense yazamadım.Hep aklım burdaydı.
Elım yazmaya gıtmedı nedensız.

Ama geri döndümmmmm :)
Şimdilik bir kaç fotograflaa
İlerleyen gunlerde kombınlerımde olacak



Bu en son aldıgım takı askılıgım anca sıgdı takılarımmm :)


Bunlarda takı kutularım coook begenerek aldım.


Ikeadan aldıgım mumluk ve saksılar cok ıslevlıler fıkır olsun ıstedım sızleredeee :)


En son bu guzel hedıye ıle bıtıreyım.
Esımın sıvasdan bana aldıgım baharatlık takımı ama ben süs olarak kullanıyorummmm :)))

Şimdilik bu kadar .

Yarın gorusmek uzere ınsallah.

Yarın blogda Bursa Gezim olacak...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...